tisdag 21 augusti 2012

Jobb igen

Idag har jag jobbat (läs: spenderat 4 timmar på jobbet). Kräktes lite i smyg på personaltoan. Annars var det rätt ok, men nu är jag helt utmattad igen.

Efter jobbet åkte den moderna familjen och tittade på ett radhus. Projekt "Vänja sig vid tanken på att flytta" är igång igen. Hur kan man vara så fäst vid en lägenhet? Jag vill verkligen inte flytta härifrån. jag älskar mitt hem, och har slitit och jobbat hårt för att kunna bo här. Men snart är det för trångt, och vi kommer att bli tvungna att flytta till något större, så det är väl bara att acceptera det, även om det känns skitjobbigt. Vi har inte riktigt bestämt oss för om det är aktuellt med lägenhet, radhus eller hus, men det här radhuset på Gitarrvägen blir det i alla fall inte. Det hade ingen kvällssol.

Imorgon är det läkarbesök för tungbölden. Innan det ska jag vila på soffan med Fröding och med S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar