tisdag 14 augusti 2012

Möten och läkarbesök

Även om jag har varit under isen en hel del, har jag också gjort lite andra grejer. Jag har t ex plockat sjukt mycket svamp, som tog flera timmar att rensa. Jag tror aldrig att jag har sett så mycket svamp vid ett och samma tillfälle.



Jag har också hunnit med lite läkarbesök. Bölden/tumören/knölen på min tunga ska kollas upp på Öron-näsa-halsmottagningen om en vecka. Min sjukskrivningsgrad är också minskad till 75% fr o m imorgon, så tanken är att jag ska prova jobba lite. Något jag ställer mej lite tveksam till, då jag fortfarande inte har haft en enda kräkfri dag på flera månader.

Imorgon ska jag till sjukgymnast p g a min foglossning, och på eftermiddagen ska jag på ett möte med Försäkringskassan och personalavdelningen på jobbet. Fullt upp med andra ord. Hela kalendern är fylld med besök på och möten med olika instanser.

Jag noterar också att det nästan är mörkt ute, och klockan har inte ens blivit 21.30 ännu. Sommaren börjar gå mot sitt slut. Jag hoppas på en höst med mer energi. Fast det känns inte så sannolikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar