torsdag 30 augusti 2012

Samariterhemmet - mitt andra hem

Idag har jag återigen besökt mitt andra hem - Samariterhemmet. Jag var på återbesök till sjukgymnasten angående min foglossning, men det blev ett väldigt kort besök eftersom jag egentligen inte har speciellt ont just nu. Att cykla istället för att promenera, och att använda bältet har funkat jättebra för tillfället, så just nu har jag inga klagomål att framföra till mitt bäcken.


Annat är det med illamåendet, som har varit konstant idag, men där verkar det inte finnas någon instans man kan klaga till... Jag lyckades i alla fall shoppa en ny poncho som jag kan gömma min kropp i till hösten, så då kändes det lite bättre.

Jag bjuder på en magbild, och hoppas att anblicken av magen ska förflytta fokus från groparna i låren.

2 kommentarer:

  1. Jättefin gravidmage!
    När jag väntade pojkarna hade jag aldrig nån tjusig kula utan hela jag förvandlades till en enda stor buk. Typ som en tjock spindel med fyra ben.
    Nu när jag börjat jobba har jag alldeles för lite tid att surfa, men jag brukar rätt ofta kika in här på din blogg i alla fall. Kul att kunna läsa om dig och dina funderingar när vi annars ses så sällan.
    Tråkigt att du ännu får dras med illamåendet.
    Kramar från Helsingfors, M

    SvaraRadera
  2. Tack tack :-) Skulle jag må lite bättre så skulle jag kunna gå runt och visa upp den mer, men nu gömmer vi oss mest hemma i lägenheten, magen och jag. Hoppas att allt är bra med er!
    Kramar

    SvaraRadera