måndag 17 september 2012

Lapptäcken

Jag syr lapptäcken när jag har tid och lust, ifall någon har missat det. Mest blir det babytäcken i storlek max 90 cm x 120 cm, eftersom jag tycker att större arbeten är svåra att hantera i symaskinen. Möjligen kan jag få till ett överkast till en enkelsäng, men det är nog det största jag skulle våga mej på, åtminstone som beställningsjobb.

Skaparlusten går i perioder, men just nu är golvet och matbordet i vardagsrummet överbelamrat med tyger. Jag har tyvärr inget arbetsrum, vilket skulle vara ytterligare ett argument för att flytta till större lägenhet. Om någon känner att ni behöver ett babytäcke, så är det bara att höra av sig för diskussion! Just nu har jag iallafall tid, åtminstone ca 2 månader till, sedan vet jag inte.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar