måndag 22 oktober 2012

Jag hatar Wordfeud

Jag lärde mej av programmet "Partaj" häromkvällen att det var helt ute att spela Wordfeud nuförtiden. Jag och S är gammalmodiga och omoderna och brukar fortfarande roa oss med ett spel nu och då. Eller roa och roa, han kanske roar sej, jag åker jämt på storstryk, och blir sur.

Som ikväll t ex. Jag var supernöjd över ordet "fes" som genererade 54 poäng, men då ska han såklart briljera i vanlig ordning och lägger "sexolog" och kasserar in 262 poäng. Jag riktigt ser framför mej hur han och Malena Ivarsson ler och myser ihop. Jag hatar Wordfeud.

4 kommentarer:

  1. i love WF! jag är helt ute och började spela ett år efter alla andra. Jag lägger till dig sen. Om jag glömmer så kan du lägga till mig: monstermalla :)

    SvaraRadera
  2. Sambon vägrar spela mot mig för han tycker jag vinner för ofta, och eftersom alla har spelat slut sig så har jag ingen att spela med! Damn trender när man inte orkar hinna med själv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skriv vad du heter så addar jag dej :-)
      Kul blogg du har BTW!

      Radera