måndag 22 oktober 2012

Långsam måndag

Vilken seg dag det har varit idag. Den började bra med lunch på stan med en f d kollega och kursare. Det tog så på krafterna så jag blev tvungen att sova två timmar på soffan. Med förnyad energi gav jag mej på det enorma lapptäcket jag fick beställning på för ett tag sedan. Det ska bli skönt när det är klart, det börjar bli lite jobbigt att krypa omkring på golvet med magen.

Måndag idag betyder Återbruksutmaning, men eftersom jag inte har åstadkommit så mycket den här veckan lämnar jag inget bidrag idag, utan ni får hålla er till nästa vecka.

Det är tre veckor kvar till beräknad förlossning. Kom ut nuuuu! Fast ibland drabbas jag av insikten av att vi snart har en bebis, och då blir jag supernervös och tycker att Fisen kan stanna inne i magen ett tag till. S provgår med barnvagnen i lägenheten. Det kanske är hans sätt att dämpa ångesten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar