söndag 21 oktober 2012

Middagsdags

Det deprimerande vädret fortsätter, även om det inte ösregnar just nu. Dagens uteaktivitet blev en promenad fram och tillbaka till Willys, totalt ca 500 meter. Vi blev ju tvungna att tänka om gällande maten, när köttet plötsligt var grönt igår. Nu blir det kyckling med mango chutney istället. (Tack E för receptet på Facebook igår! Jag kan tydligen även få positiva upplevelser av Facebook även om det inte alltid verkar så. Fast det kanske är bäst att vänta med uttalandena till efter att jag har smakat på maten.) Nu väntar vi bara på middagsgästerna.

2 kommentarer:

  1. Kul att du gillade det, kan å andra sidan inte ta åt mig äran för receptet då jag i min tur fått det av Åsa, men gott är det, och väl värt att sprida till omvärlden =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jättegott, tyckte även gästerna!

      Radera