tisdag 13 november 2012

Vinn en resa

Här kan man vinna en resa till Rom, Paris eller Milano om man är tillräckligt kreativ och har lite tur.

Min motivering till varför just jag förtjänar att få åka till någon av dessa städer är att jag nu i snart 9 månader har befunnit mej inlåst innanför hemmets fyra väggar, med ett troget illamående som följeslagare. Detta i kombination med en ständigt växande kropp har inte gjort att tillvaron har känts särskilt glamourös på något sätt.

Så nu sitter jag här, tjock, illamående, svullen och dyster, utan kläder som passar och ett ekande tomt bankkonto. Visserligen belönas jag förhoppningsvis snart med ett litet skrikande underverk, men en tripp till någon av dessa städer i vår hade onekligen gjort underverk för glamourfaktorn, som jag då fortfarande misstänker är en aning dämpad till följd av sömnlösa nätter, amningskoma och oformlig kropp.

Jag kommer också att behöva förnya garderoben, som nu består av urtvättade mammakläder, och för allmänhetens bästa vore det ju perfekt om just jag fick den här möjligheten, så att min omgivning (och min sambo) slipper se mej hasandes till affären i mjukisbyxor, tofflor av ett märke med koppling till en känd ishockeyspelare och otvättat hår.



Wina trip with Supersaver!
Vänd dig till oss på Supersavertravel om du vill göra din hotellbokning snabbt och enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar