torsdag 24 januari 2013

Föräldragrupp och brandstation

Igår var det första träffen för föräldragruppen. Där satt plötsligt Lilla A och jag tillsammans med tio andra bebisar och deras föräldrar, mestadels mammor. En blandad samling människor får man väl lov att säga.

Det var dock kul att träffa på några som gick samma föräldrautbildning som vi innan förlossningen, och få se deras bebisar. Lilla A var den minsta bebisen i hela gruppen (idag har vi varit på BVC och hon väger 4650 g och följer sin kurva).

Efter föräldragruppen åkte jag och Lilla A till S jobb och visade upp oss, eller Lilla A visade upp sig, jag kände inte att jag hade så mycket att visa upp. Jag passade istället på att träna lite. Mycket praktiskt att S jobbar på en brandstation (vilken också råkar vara min gamla arbetsplats).

Redo för utryckning

Lilla A och mamma tränar


Hitta bebisen

6 kommentarer:

  1. Härliga bilder, A passar in bra :)

    SvaraRadera
  2. Håller med Mathilda, lilla A passar bra in där :)

    SvaraRadera
  3. Tackar :-) Hon ser så viktig ut i sin (supertöntiga) brandmanskostym!

    SvaraRadera
  4. Den är ju Supercool!
    //S

    SvaraRadera