torsdag 17 januari 2013

Ingen kräkning

Det är kul att se vilka sökord som leder folk till bloggen. Lätt att förstå är de vanliga, graviditetsrelaterade sökorden, så som "beräknad förlossning", "graviditetspenning" och "foglossning". "Illamående" är också något som folk ofta har sökt på.

Bland de något mer otippade sökorden är "sexsait" (med nämnda stavning) frekvent använt. Andra sökningar som förekommit är "sexvideo med svägerska" samt "fiser på mosse". Jag kan inte låta bli att undra om de som gör dessa sökningar är nöjda med sin träff, om min blogg verkligen kan ge dem det de är ute efter.

Det som nästan förvånar mej mest är att ingen har hittat hit genom att söka på ordet "kräkning". Jag känner mej nästan lite kränkt. Det måste ju vara bloggens mest frekvent använda ord! Jag hoppas verkligen att jag framöver kan få något nytt favoritord att skriva, t ex pigg, energifylld eller vältränad. Eller varför inte en hel mening? T ex "Shit, vad jag har sovit gott inatt". Det vore väl fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar