måndag 14 januari 2013

Nu jäklar - gymmet nästa

Idag har Lilla A och jag varit och hälsat på på jobbet. Kollegorna var imponerade men inte Lilla A, hon öppnade ögonen en kort stund och valde sedan att blunda resten av besöket. Ointressant.

Jag passade också på att fixa rekvisition till gymmet, så nu jäklar ska det tränas! När S kan gå med barnvagnen, Lilla A är på rätt humör, och allt annat stämmer (mitt humör, inspiration, träningskläder som passar på postgraviditetskroppen etc). Jag kanske inte ska ha allt för stora ambitioner så här i början, men nu KAN jag iallafall träna när förutsättningarna är de rätta.

Vi satsar väl på "Beach 2023" (det lär ju ta ett tag att få den här kroppen i trim)?! Eller vänta, då är jag ju nästan pensionär. Det kanske blir vassen-all-time framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar