tisdag 8 januari 2013

Tävlingsnerver

Innan Lilla A behagade titta ut och jag satt hemma och led av tristess passade jag på att vara med i en bloggtävling hos Arla som jag hittade hos Monstermalla. Man skulle leta efter bilder på julmat på olika bloggar, och det var djävulskt många bilder och bloggar, kan jag säga.

Jag letade och letade, och blev mer och mer frustrerad. Skrek till S att det var en bluff och att det inte fanns några bilder, att allt var en komplott för att testa folks nerver (mina höll inte måttet).

Idag fick jag ett mail - jag vann 3:e pris i tävlingen! Mitt lidande betalade sig! Jag brukar aldrig vinna något (jag brukar i och för sig heller aldrig delta i tävlingar av ovan nämnda orsak)! Så nu väntar jag på post, en kokbok och ett grytunderlägg ska jag få.

1 kommentar: