lördag 23 februari 2013

Ljuset i tunneln

Jag börjar se ljuset i tunneln. Efter att igår eftermidag plötsligt drabbats av kräksjuka och spenderat en stor del av eftermiddagen och kvällen på toaletten med dödslängtan känns det nu äntligen bättre. Inga fler frekventa toalettbesök, med utgifter från alla håll, men däremot är jag otroligt trött och matt. Får hjärtklappning så fort jag försöker röra på mej.

Så nu hänger vi på soffan och tittar på skidåkning, och jag försöker komma i form med hjälp av en näringsrik måltid bestående av cola och chips. S vabbar, och han och Lilla A mår än så länge bra, även om S börjar ana lite märkliga känningar från magregionen. Vi får väl se vad som väntar.

Jag kan ana mej till vad framtiden har i sitt sköte. Det är väl det här alla småbarnsfamiljer ägnar sig åt stup i kvarten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar