måndag 18 mars 2013

Helgen som gick

Helgen gick fort som vanligt. På lördagen blev det en tur ut på isen, där jag graciöst (i min fantasi) åkte omkring på långfärdsskridskor. De andra promenerade och Lilla A åkte vagn.

Söndag blev favorit i repris, men utan skridskor. S åkte iväg till Visby på jobbresa, så Lilla A och jag hängde med ut med vännerna E & E med barn. Ikväll kommer S hem, och vi har saknat honom så då ska vi tvångsmysa.

Lite suddiga mobilbilder, varsågoda. Jag tror jag har haft fel inställning på bildupplösningen.

S provade sina skridskor, men eftersom han inte åkte lika graciöst som jag tog han snabbt av dem igen. Och skyllde på ont i fötterna.

Isfiske med E och lilla O. Lilla O ropade till fiskarna i hålet, och det fungerade, för de fick upp ca 40 små abborrar.

E och Lilla A

Söndagen avslutades med bad, utan skrik


Frukost imorse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar