tisdag 7 maj 2013

Titulerar mej numera styrelsemedlem

Igår var jag alltså på först årsstämma, sedan konstituerande möte och sist styrelsemöte. Jag är nu invald som suppleant i bostadsrättsföreningen, men lyckades först på något märkligt vis slippa undan arbetsuppgifter. Tills någon kom på den briljanta idén att jag ju kan fixa höstfesten. Jag hatar att fixa fester, är världssämst på det, och har inte ens gått på en enda av föreningens fester, så jag har ingen aning om vad som förväntas.

Dessutom drack jag alldeles för mycket kaffe på mötena och hade en alldeles för spännande bok att läsa, så jag haft svårt att sova inatt. Jag spenderar därför dagen inomhus trots finvädret, och väntar på att Lilla A ska bli trött så att jag också kan få sova en stund. Vem vet, kanske jag får massor av energi och idéer sedan och tycker att styrelsearbete och höstfestfixande är superinspirerande. Kanske.

Jag har en del att läsa in mej på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar