onsdag 3 juli 2013

Nehej...

Roligare än så här blir det inte. Ni får vänta på att jag återfår lite mer energi innan jag lyckas prestera något intressant och läsvärt här på bloggen. För idag har vi sovit två omgångar på dagen, varit och handlat, tvättat två maskiner tvätt och hängt upp samma tvätt (det verkar ju onödigt att hänga upp annan tvätt än den man tvättat, eller hur). Nu ska bebis äta gröt, och sedan ska vi nog sova lite till. Spännande, eller hur?

I väntan på nästa inlägg kan ni titta på bilderna av Lilla A som i veckan som gick lärde sig sitta utan stöd. Än så länge har hon inte kommit på hur man tar sig UR positionen, så vi passar på att njuta av det tillfälliga lugnet.



Jag ska också passa på att njuta av en god bok, men inte riktigt på samma sätt som Lilla A. Biblioteket har skickat ett antal ilskna kravbrev på Två soldater av Roslund & Hellström. Bra bok, men min tid har inte riktigt räckt till.

1 kommentar:

  1. Precis den boken har jag på bordet för tillfället, håller dock på läser om alla Sven Hassels böcker så den får vänta ett tag till. Återkom dock gärna med en recension.

    SvaraRadera