torsdag 18 juli 2013

Sista dagen här

Har jag några läsare kvar efter de senaste veckorna? Det har varit glest mellan statusuppdateringarna, men det är inte för att jag har tröttnat, jag tycker fortfarande att det är superroligt att skriva, utan för att tiden inte har funnits. Att umgås med familjen har känts viktigare än att sätta sig vid datorn. 

Imorgon åker vi tillbaka till Sverige, sommarveckorna med tonåringarna är över och katten har tjatat hål i huvudet på kattvakten där hemma. Just nu ösregnar det ute och det känns som en bra sista dag. 

Vi har sammanfattat vad som varit bra och mindre bra under vår vistelse här, och det verkar som om det mesta varit bra. Mindre bra för min egen del är väl att jag skulle önska mej lite mer energi. Jag skulle så gärna ha umgåtts mer med vänner och bekanta och det var så mycket jag hade tänkt göra som jag inte har hunnit med. 

Nu återstår tre lediga veckor med sambon, helt utan några planer. Det ska bli spännande att se vad vi hittar på, för känner jag mej själv rätt så klarar jag inte av att sitta still och pusta ut allt för många dagar innan rastlösheten börjar krypa i kroppen. Någon som vill hitta på något?

1 kommentar:

  1. Jag vill hitta på nåt, vi har ju varit hemma i 3 dagar så nu måst vi ut o röra på oss. /S

    SvaraRadera