tisdag 17 september 2013

Tröttheten uppnår nya nivåer

Eller vad säger ni om att man går på toaletten mitt i natten, ungefär vid klockan 03 i samband med den femtielfte amningen. Man kommer ihåg att tvätta händerna men glömmer att stänga av kranen, något som uppmärksammas av mannen när han vaknar tre timmar senare och då springer (ja, han springer) till badrummet för att se vad det är som rinner.

Själv sover jag med öronproppar, så jag hörde ingenting. Tur att vi inte betalar för vattenförbrukningen... Eller att det var stopp i handfatet och rann över kanten, som det brukar göra ibland. Och hoppas att jag kom ihåg att torka mej... Man verkar ju inte kunna lita ett dugg på sig själv längre.

4 kommentarer:

  1. Ja herregud vad den där tröttheten kan ställa till med!

    SvaraRadera
  2. Haha, förlåt, men haha! Annars skrattar jag inte. Jag livar. Jag sov sammanlagt EN timme i natt. Tre timmar natten innan. Ingen minut på dagen idag. Funderar på att sälja barnet på blocket? (Såklart inte på riktigt). Försöker stå ut tills pappan kommer hem igen på tisdag...

    Anna Granström.

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Ja, man blir knäpp av att inte sova ordentligt...

      Radera