onsdag 6 november 2013

Förkylt

Jag har blivit förkyld och tappat rösten. Det känns extra jobbigt eftersom jag förmodligen ska skriva kontrakt med köparna av lägenheten imorgon. Men jag kanske inte behöver säga så mycket, min namnteckning kanske räcker, tillsammans med nickningar och huvudskakningar på lämpliga ställen.

Det pågår budgivning, och den är ännu inte klar, men beräknas vara det imorgon. Det har verkligen gått över förväntan, och det känns jätteskönt. Vi slipper fler visningar, och vi kan renovera badrum i huset.

Förutom det har det tyvärr varit en skitdag. Jag undrar ibland när jag ska få ägna mej åt att leva MITT liv, och få vara odelat glad åt familj, husköp osv. Tyvärr får jag fortsätta att vara störigt kryptisk i mitt skrivande här, men det pågår så mycket elände runt omkring bland våra nära och kära, att det ibland blir jobbigt att hålla näsan över ytan. Oavsett om den är igentäppt av snor eller ej.

2 kommentarer:

  1. Skickar en kram! Kan inte nog betona hur viktigt det är att du tar dig tid för dig själv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och stort grattis till nya jobbet!

      Radera