måndag 11 november 2013

Överraskad

Efter en relativt tidig morgon gick Lilla A och jag och lade oss igen runt 8-snåret. Efter en stund av gnäll och stök, som sig bör (det är ju trevligare att somna bredvid mamma), somnade hon klockan 08.17.

Det gjorde jag med, och sov tungt. Därför blev jag väldigt förvånad när jag tittade på klockan då hon vaknade en stund senare och ville gå upp. 08.20. Vi sov i exakt tre (3) minuter. 

Nu är hon pigg och undersöker eluttagen. 

Är det förresten fysiologiskt möjligt att hosta upp lungorna? Jag skulle bli mindre förvånad om lungorna plötsligt låg bredvid mej i sängen än jag blev nyss när jag tittade på klockan, för det känns onekligen som att någonting går sönder i bröstkorgen när jag hostar. Vilket jag gör ungefär hela tiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar